Aktualno
Zaščita pred soncem vedno izgleda bolje kot kožni rak
S programom Čili za delo
želimo ozaveščati in izobraževati in usposabljati delavce in delodajalce o
zdravem delovnem okolju. V letošnjem poletju tako nadaljujemo kampanjo Varno
delo na soncu, katere cilj je preprečevati izpostavljenost sončnemu sevanju in visokim temperaturam pri delu na prostem.
Poleg pozitivnih učinkov
na človeka (predvsem tvorba vitamina D) ima sonce tako pri kratkotrajni
intenzivni kot tudi dolgotrajni izpostavljenosti številne negativne posledice
za zdravje. Delo na prostem, še posebno v poletnih mesecih, navadno vključuje
daljšo izpostavljenost rakotvornemu UV-sevanju in visokim temperaturam, zato
pomeni tveganje za zdravje delavcev.
Trendi se spreminjajo,
zaščita pred soncem pa je vedno aktualna. Zato smo letošnjo komunikacijska
kampanjo ozaveščanja o nevarnosti UV-sevanja med delavci na prostem opremili s
sloganom »ZAŠČITA PRED SONCEM VEDNO IZGLEDA BOLJE KOT KOŽNI RAK.« Konkretni
ukrepi so sicer že dodobra znani vsem, zato je bil glavni izziv, kako na svež
način prikazati njihovo smiselnost. Ker živimo v svetu, v katerem šteje izgled,
kar pa je pomembno tudi pri zaščiti pred soncem, je akcijo navdahnil svet
visoke mode. Slednji je narekoval komunikacijski ton, s katerim želimo sicer
resno tematiko, ki letno terja številna življenja, približati na sproščen in
neposreden način.
Preverite, kako.